Fredag igen!

Vart tar veckorna vägen?? Det här är min sista lediga dag, på måndag börjar jag jobba igen!! Det ska bli jättekul & spännande! Enda nackdelen är att man får mindre tid hemma & att det kommer bli stressigare med hämtningar, lämningar & att få iväg barnen till aktiviteter. Vi får vär se hur det går!?

Idag ska jag & min man åka till Trosa. Vi ska bo på Bohmans, där dom har en speciell "vin & mathelg" ! Morfar ska vara barnvakt. Han får hämta på dagis & skola & köra till gympor m.m imorrn! Han är bäst!! Ställer alltid upp!

Vi åker in till stan redan vid 11 & ska först äta lunch. Efter det vill jag åka ut till B:ox i Kungens Kurva. Det är en galleria för inredningsbutiker, men vi får väl se om mannen är inne på samma linje;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0