Första dagen på nya jobbet

Gjorde mig iordning tidigt i morse. Tog på mig ett par nya svarta byxor & en plommon färgad blus med manchettknappar + en svart kavaj & höga svarta stövletter. Jag var faktiskt väldigt stilig!! ;-) Tog sen bilen till jobbet. Hade med mig en termosmugg m.Cappuchino & lyssande på Mix Megapol. Det var faktiskt ganska mysigt!

Har "hängt över axeln" på mina kollegor & försökt lära mig massa nya saker idag. Tyvärr fick jag ingen access till datorn men hoppas det funkar imorgon. Jobbade till 15.40. Hämtade på dagis & åkte sen hem & åt middag. Det blev kyckling från gårdagen, mums! Har slängt i en maskin tvätt & tagit undan lite.

Har gjort en liten beställning från HM också. Jag köpte nämligen för små stövletter där för någon vecka sen & nu när jag behöver byta är dom slut överallt förutom på nätet. En randig tröja blev det också!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0