Tisdag kväll

Igår måndag jobbade jag till 15.30! På hemvägen när jag skulle tanka bilen, upptäckte jag att jag hade glömt alla kreditkort hemma. Som tur var hade jag 80:- på mig så jag inte blev stående med "soppatorsk". Lampan lös nämligen att tanken snart var tom!! Åkte hem & hämtade korten & var sen på salongen & gjorde den andra behandlingen med laser mot "skäggväxten" på hakan. Det hade faktiskt redan efter första gången blivit bättre, så jag tror verkligen att det här kommer bli bra!! Köpte ny ansiktskräm & bokade även in en tid för ansiktsbehandling & massage. 

                                                               





På kvällen firade vi AIK:s Sm-guld igen, med krabba, lax, räkor & Bollinger Rosé champagne. Slocknade dock redan vid 22-tiden. Dumping??

                                                         



Åt crepes med Tacoköttfärs till middag idag & var sen i stallet. Nu ska jag gå & sova, gonatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0