Söndag 16.06

Fredagen var superbra! Jag jobbade till 14.00 & åkte sen in till stan & mötte upp mina väninnor. Gick en snabbis¨på Åhléns & åkte sen till hotellet. Satte oss i hotellbaren & tog en drink innan vi åkte upp på rummet. Låg på sängen & "surrade" lite, duschade, drack lite vin & gjorde oss "snygga". En öl hann vi också med innan vi åkte till Golden Hits. Där åt vi 3-rätters middag & drack "bubbel" & vin medans showen pågick. Det var kul & trevligt, efter det blev det lite dansande. Det blev inte så vansinnigt sent, vi var väl på hotellet igen vid 02.00, så det var skönt!

Fast jag skulle ha kunnat sova till över 10 pm jag hade velat för en gåns skull, så vaknade jag vid redan vid
07.30.  Låg & slöade lite, duschade & åt sen frukost nere på hotellet. Gick ut på stan en sväng & åkte sedan hem. Hela familjen åkte & handlade sen var vi bara hemma & slöade. Jag tog ett långt, varmt bad bl.a. Låg sen på soffan & "smådåsade" lite. Åt en god middag & kollade på Robinson. La oss sen ganska tidigt.

Idag har vi varit i Kista. Vi köpte vinterkängor till mellantjejen & var sen på bio. Nu är den äldsta på gympa & "mellan" på simning. Jag ska sätta igång med att göra pannbiff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0