Party, party!!!

Har haft en lång, tuff arbetsdag idag! Har varit på jobbet mellan 7.30 & 19.00. Bl.a träffade jag en kund som hade jättelåg pension, var ensam & hade 6000:- i hyra. Som tur är har hon sparat lite själv till pensionen, men det är verkligen tufft att leva på så lite. Tänk på att försöka pensionspara lite, det är verkligen värt det i slutändan!! Handlade med mig Thai-mat hem som jag åt till middag.

Har "röjt" undan lite & packat en väska till morgondagen. Jag ska nämligen ut & parta igen, för andra helgen i rad!! Så kan det bli ibland! Det är faktiskt så mycket roligare att gå ut & festa nu när man inte är fet. För en gångs skull är det kul att välja kläder och så. Tyvärr är det inte lika roligt dan efter om man blir bakis, så jag ska försöka att ta det lite lugnare än förra veckan;-) Ja, just det, anledningen till att jag har packat en väska är att vi dessutom ska sova på hotell. En av mina kompisar jobbar med sånt, så hon fixade det billigt. Jätteskönt att få sova ifred & sen gå upp & äta hotellfrukost. Förresten är just hotellfrukostar helt värdelösa nuförtiden, för jag äter som en lite fågel på morgnarna, men att sitta & ta en kaffe är iallfall njutningsfullt.

Har en hel del annat att pyssla med resten av helgen också, men jag återkommer! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0