Har hunnit med....

....en hel del idag! Jobbade först hela dagen såklart. Var sen hos tandläkaren & lagade ett litet hål. Det tog bara 5 minuter men jag blev 675:- fattigare :-( Åkte sen hem & åt middag, lövbiff med ugnsstekt potatis & sås. Efter det rensade jag lilltjejens garderob, fyllde på mellantjejens garderob med kläder från storesyrran & till sist rensade jag bort en del koftor & munkjackor från mig själv som har blivit för stora. Ska ge dom till syrran & hennes dotter. Dom fick ju massa andra bh:ar & kläder som jag rensat tidigare, & det var dom jätteglada för. Det var ju massa med bh:ar som t.o.m hade prislapparna kvar & några var bara använda några ggr. Har även klippt luggen på mig själv, tvättat & tittat på tv, så det har blivit en hel del gjort, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0