Haft det kanon!

Tillbringade hela helgen med mannen i Göteborg. Det var hur skönt som helst!! Vi gick runt på stan & kollade lite efter julklappar, jag shoppade en skitsnygg pälsväst till mig själv bl.a. Vi åt goda luncher i lugn & ro med ett glas vin. Jag passade på att bada länge på hotellet & sedan bara ligga på sängen & läsa & ta det lugnt. På kvällarna var vi ute på fina restauranger & åt & drack gott!! Jag klarade t.o.m av, att äta avsmakningsmenyer nu, fast jag åt inte upp allt på tallriken. Vi kom hem vid 19-tiden på söndagskvällen. Då var det bara att bänka sig framför tv:n & kolla på El Classico med Zlatan. Han e grym.......

I morse ringde väckarklockan 06.00 som vanligt, usch! Duschade & stack till jobbet. Det blev dock bara en kort dag, för jag åkte redan 13.30 in till stan & var hos frissan. Kom hem vid 17.30 & åt då korvstroganoff.
Idag fick vi upp alla adventsstakar & stjärnor. Eftersom vi inte hann igår, så hade vi adventsfika med barnen idag istället. Helt otroligt va tiden går fort, helt plötsligt är det jul, fast det ju var sommar alldeles nyss känns det som.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0