Fredag 6/11

Hade "grus" i ögonen på morgonen när jag skulle upp, jag var så trött!!! Jobbade bara till 13.40 iallfall & åkte sen direkt till skolan & hade utvecklingssamtal. Allt funkade bra i skolan, men det visste jag ju redan! Tog med mig dottern & hennes kompis hem & hämtade sen "småtrollen" från dagis. Hjälpte de stora tjejerna med att "krusa" håret & sminka sig till monster. Klädde själv ut mig & sminkade mig också.Det var ju Hallowen-tema!  Åkte sen till skolan & hade klassfest. Festen blev jättelyckad & alla hade kul. När vi kom hem böt jag om, tvättade mig & slängde mig  soffan med att glas vin. Det dröjde inte länge förrän jag hade somnat in förstås. Gick upp & la mig i sängen vid 02.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0