Dubblish 2lax9

Tjohej, va roligt att vi även vann Svenska Cupen!!! Klädde på mig ordentligt igår, men det var inte så fasligt kallt ändå, som tur var. Är så nöjd med min nya jacka, jag älskar den verkligen!! Var kvar en stund efter matchen & firade våra "hjältar". Åkte sen till Svenska Matvarufabriken & åt middag. Började med ett glas champagne för att fira "dubbeln" !! Jag hoppade över förrätt & åt marulk till middag. Ett glas vitt till det.  Supergott!! Till efterrätt blev det chokladmousse med persikosorbé m.m. Orkade bara halva iofs, men jag åt faktiskt upp hela huvudrätten.
Åkte sen hem, så det blev inte så sent! Började kolla på en film men däckade som vanligt i soffan efter en stund.

                                                                                                                  
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0