Bakis!!

I fredags var vi några tjejer som åt middag & drack lite & sen gick vi ut & "partajade" ! Det blev en hel del bubbel, vin & drinkar. Tyvärr kändes det att det blev lite mycket, dan after. Var skittrött & låg på soffan i princip hela dagen. På morgonen mådde jag jätteilla, & "hulkade" liksom ett flertal gånger men det kom aldrig upp något!? Men jag mådde iallafall lite bättre efteråt, precis som man brukar göra när man har kräkts. Precis så där var det för några månaders sen också, så det verkar vara så att man inte kan spy efter open!? Får lite dåligt samvete eftersom det inte har blivit nåt vettigt gjort på hela helgen.
Förresten fick jag beröm av flera peroner i fredags att jag blivit så snygg:-) En kille sa att jag iofs alltid varit snygg, men nu har blivit ännu snyggare!! Det känns kul & jag njuter av uppmärksamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0