Söndag

Igår var vi & tittade på en fotbollsmatch. Efter det var vi ute & käkade på en italiensk restaurant. Åt bl.a lufttorkad skinka med hummerröra & friterad mozarella med tomatsås. Till huvudrätt beställde jag in kalvfilé med stekta grönsaker och Gorgonzolasås. Orkade bara äta typ 1/4 av portionen, så servitören frågade faktiskt själv om jag ville ha med mig mat hem i en "doggybag" !! Tog ett glas rött vin också. Kom hem redan vid 20.30 så vi hann även se lite Robinson m.m.
La oss sen vid 23.30 & sov.

Idag sov barnen ända fram till 8.00, jätteskönt! Åt havregrynsgröt till frukost igen. Stack till stallet hela familjen. Åt en rågmacka med pannbiff & coleslaw till lunch. Har nu kört iväg mellantjejen till ett kalas. Hade tänkt att "fixa" lite ute, men det blåser så fasligt, så jag skjuter på det. Får "pula" lite inne istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0