Skön helg!

Igår lördag, var jag & tjejerna först på gympa-avslutning. Åkte sen till en kompis. Satt ute hela dagen & fikade & "surrade".
På eftermiddagen gick vi till en grann-tjej & "fortsatte" fika. Barnen var också ute hela dagen & lekte. På kvällen gick vi hem till oss & gjorde tacos & delade på en flaska rödvin. Det var jättetrevligt!

Idag vaknade lillan vid 7.30, helt okej! Låg kvar i sängen ett tag. Åt sen frukost & drog iväg till stallet. Åt bara en macka till lunch. Duchade & stack iväg på kalas. En kompis flicka fyllde 1 år. På vägen dit fick jag punka på bilen. Det är första gången jag har fått det. Det var lite konstigt, för det var ett stort jack i däcket & det blev helt platt direkt. Min man fick komma "rädda" oss sen! Nu ska vi äta tacos från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0