Fredag

Vilken skillnad på väder idag jämfört med igår! Igår var jag i stan, och sedan var hela familjen nere på skolan där det hölls "vernissage". Åt en jättegod kycklinggryta där. På kvällen var jag och tittade på Aik- Hammarby. Det regnade massor & var jättekallt. Som tur var vann vi med 1-0 så då får man "offra" sig lite.
Kom i säng sent & vaknade sen vid 4.00 då min man stack iväg. Somnade om men vaknade till, ett antal ggr innan det var dags att gå upp 06.30. Duschade, lämnade barn på dagis & skola. Åkte sen till skolan & hade Matte-prov, tyvärr gick det nog ganska dåligt! Efter det mötte jag upp vårat dagis, som var på sommarutflykt i Mulle Meck-parken. Det var riktig högsommarvärme & barnen trivdes & tyckte att det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0