Det gör verkligen ont....

...att vaxa sig!!! Jag vaxade bikinilinjen och armhålorna. Som tur är har jag inte särskilt mycket hår varken på ben eller armar. Efter det gjorde jag lite ärenden & slängde i mig en macka till lunch. Var sen i skolan & pluggade matte hela eftermiddagen. Hem en snabbis & åt korvstroganoff & packade picnic-korgen Åkte iväg hela familjen på utflykt som gympa-avslutning. Vi fikade & spelade brännboll. Det var en riktigt fin kväll. Skyndade sen hem för att se andra halvlek mellan Gefle-AIK. Ingen höjdarmatch, tyvärr. Har nu suttit en timme & förberett min presentation på engelskan jag ska ha imorgon. Imorgon ska jag väga mig också, usch, jag tror inte att det är så stor skillnad sedan förra veckan, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0