Bokat resa!

Var hemma & pluggade lite på förmiddagen & åkte sen till skolan och hade Engelska. Fick tillbaka grammatikprovet & hade ett VG på det, så det får jag vara nöjd med. Har också bokat en resa till Turkiet idag. Jag åker med två tjejkompisar. Det känns lite stressigt för vi åker redan om drygt en vecka. Hade egentligen velat gått ner mycket mer innan jag skulle utomlands igen, men jag får väl tänka att det får bli så till nästa gång! Som vanligt har jag varit med stora tjejen & ridit också. Sitter nu i soffan & kollar på Desperate Housewifes.


Kommentarer
Postat av: johanna

vad mysigt med en turkiet resa..hoppas du får det superbra..kramkram J

2009-05-21 @ 06:55:10
Postat av: Lotusblomman

Tack,det ska verkligen bli jätteskönt!Bara sola,bada,läsa bra böcker & ta det lugnt.Förhoppningvis kanske jag hittar några fina skor & väska också! ;-) Lotusblomman

2009-05-21 @ 14:56:50
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0