Yes!!!

Otroligt vad tiden går fort. Idag är det precis en månad sedan jag gjorde  min operation. Det betyder också att jag har vägt mig & tagit nya mått! Jag är faktiskt riktigt nöjd!! Här kommer då siffrorna:



Det här betyder ju också att jag ska belöna mig själv med nåt kul !!!  Återkommer med det!

Mått & vikt
                        20/1         3/3          
Vikt kg           119,4       107,8    -11,6 kg
"Midja"           115          108         -7 cm
Mage/navel   136          126        -10 cm
Bröst              127          120         -7 cm
Överarm          35            34          -1 cm
Lår                    77            73          -4 cm
Vad                   47            45          - cm
Hals                 42            39           -3 cm
Stuss              130         124          -6 cm
                                                        - 40 cm

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst e vi duktiga..?? O visst känns det helt underbart?? Förlåt att jag glömde skriva vad jag åt när det blev så dumt i magen.Åt köttgryta den dagen.Det sägs att det kan göra ont ett tag för vissa.. men nu de sista dagarna har det börjat gå över mer o mer.. Så det blir nog bra..Kramar Jennie

2009-03-05 @ 21:56:22
URL: http://theicewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0