Söndag kväll!

Halloj igen! Har haft mycket i helgen & inte riktigt hunnit sitta vid datorn! Igår var det som sagt först kalas & sen tjejmiddag. Det var extra roligt för att det var fler som påpekade att tappat vikt & såg smalare ut!! Under kvällen drack jag c:a två glas rödvin, 1/2 kopp med kaffe/Baileys & en halv "svag" drink ! Det gick bra, dförutom att när jag gick & la mig var jag lite illamående.

Idag gick jag upp 9.15. Stack iväg hela familjen & hämtade äldsta tjejejn på gympalägret.Åkte sen & köpte en ny cykel till henne. Åt en korv med bröd till lunch med lite räksallad på. Blevl ite illamående efter det, så det kanske inte är så bra att äta!? Fikade hos några kompisar, & åt sen Wienerschnitzel med rösti till middag. Det var jättegott.

Känner mig mycket mer rörlig & lättare nu, än för bara några veckor sen. Ser fram emot vägningen på tisdag men skulle hoppas att jag gick ner fortare.....  

Nu ska jag sätta mig i TV-soffan & zappa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0