Ny dag!

Usch, vad tiden går fort, känner att jag inte riktigt hinner med allt som jag vill.... Just nu är det mycket plugg, ska dit snart & idag är det lektioner hela dan. Har ju fortfarande massa att komma ikapp också......

Igår var jag i skolan, pluggade sen hemma & på kvällen var jag i stallet med dottern.

Gjorde en riktigt dum grej igår som jag skäms lite för, faktiskt. På kvällen när jag bänkat mig framför Tv:n för att se "Desperate" blev jag jättesugen på godis. Först tänkte jag att : näe, det där ska jag låta bli, men jag lydde inte mig själv. Gick ut till köket & rotade lite i "godisskåpet" & hittade (tyvärr) en liten påse med "Käck". Såna där mjuka lakritsbitar & sen satte jag mig i soffan & åt en efter en, efter en.....tills påsen var slut! Nu är det ju en liten påse som innehåller 55 gram, men ändå, hur dum får man va? Efter det kände jag en stor trötthet & efter bara en liten stund somnade jag som ett litet barn...  Jag tror att det var min första "dumping" ! Man kan ju tydligen dumpa på olika sätt & ett är att man blir trött & vill sova! Nu har jag iallafall lärt mig det! Nu måste jag sticka!

Förresten en grej till, idag känner jag mig så lätt & fin, har kläder på mig som jag inte har kunnat ha på länge, men visst är det skumt att man kan känna sig "smal" när man väger över 100 kg!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0