Naglarna!

Var iväg på 3-årskontroll med "lillan" i morse. Lämnade sen henne på dagis & åkte till doktorn så han fick titta på mitt öra. Det är mycket bättre nu & det "rinner" inget längre. Har ju ätit penicillin i 25 dagar nu, usch..... Igårkväll fick jag så ont i magen, att jag inte kunde somna förrän vid 02:30 & sen gick jag upp 06.30,inte undra på att jag är trött. Efter doktorn gjorde lite ärenden. Åt varmrökt lax & kezo till lunch. Hämtade barnen & gjorde köttfärssås & spagetti till middag. Åkte sen till stallet med min stora tjej. Kom hem 19.45, duschade, åt en smoothie & kollade på Bygglov & Desperate Housewifes.
Ska nu gå & lägga mig. Imorgon ska jag till Ersta på återbesök nr 2. Ska då fråga om vilka vitaminer  jag ska äta för att stärka naglar & hår. Mina naglar är ett "skämt" just nu. Alla har gått av & skivar sig. Normalt sett brukar jag ha långa fina naglar som jag kan måla, så det måste ju bero på operationen att de har blivit så! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0