Måste verkligen plugga idag

Idag måste jag verkligen plugga. Egentligen hade jag prov i Historia nu på morgonen, men jag har inte hunnit plugga ikapp, så jag hoppas att jag får skriva senare den här veckan istället!? Egentligen var jag ju sjukskriven februari ut, men jag gick tillbaka till skolan tidigare, för att inte missa allt för mycket. Det är svårt att komma ikapp på det jag har missat, för det är ju inte så att man har enormt mycket tid över, när man har tre små barn & dessutom måste springa till doktorn med örat hela tiden m.m. Nu måste jag sätta igång.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej..jag ville bara säga att jag tycker du är duktig, det verkar som det iaf...och jag hoppas att du mår bra och att det känns ok för dig (hoppas örat slutar att trassla) som sagt jag väntar fortfarande på att min tid ska dimpa ner i brevlådan :) ha det gott...kramkram J

2009-03-02 @ 18:44:28
Postat av: Lotusblomman

Tack Johanna!Ja,jag hoppas verkligen att örat blir bra snart,förutom det mår jag bra! Hoppas du får din tid snart! Kram,Lotusblomman

2009-03-03 @ 09:21:16
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Anonym

hej...jag kommer bli operarad nångång i maj...jag ringde och fråga :) kunde inte hålla mig men nu vet jag..och kul att du gått ner en massa kilon..jättekul! nattinatt Kram kram J

2009-03-05 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0