Kräksjuka igen!

Igår var det massa kompisar till barnen här & lekte hela dagen. Jag planterade lite penseér som jag ställde ute vid vår entré. Längtar så efter våren.....
Åkte iväg en snabbis till Mio också med en kompis. Åt lax till middag, pluggade & sov sen.
Vaknade vid 03.00-tiden inatt av att vår äldsta tjej skrek att: jag kräks.....och det gjorde hon sen fram till 05.30.
Stackars liten, min man fick lägga sig i hennes säng för att hjälpa till när det behövdes!

Gick upp tidigt imorse & åkte iväg & skrev mitt Religions-prov. Jag hade 3 timmar på mig, men skrev det på 50 minuter.... Antingen har jag "sjabblat" totalt eller så får jag ett väldigt bra resultat, jag hoppas på det senare! Kom hem vid 9.40 & "böt av" min man som stack iväg till jobbet. Får väl inte så mycket gjort idag heller tyvärr, då även småbarnen är hemma från dagis. Dom springer runt här & klär ut sig & dansar till Melodifestivalen, gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0