Datan har inte funkat!!

Sorry,att jag inte skrivit på flera dagar! Innan vi stack till fjällen hann jag inte med att blogga, för det var fullt upp med packning & allt möjligt. Sedan har datan inte funkat här i Sälen, men nu är den igång igen!

Vi stack iväg efter frukosten i söndags, så framåt eftermiddagen var vi framme i Sälen. Packade upp, bäddade alla sängar & hämtade sen ut barnens utrustning. Handlade & sen var vi ute på en restaurant & åt middag. Jag åt en Ceasarsallad med kräftsjärtar, gott!

Resten av veckan har vi åkt skidor & kälke. Ungarna är hur lyckliga som helst. Vi har  också varit i simhallen. Tyvärr har jag varit slarvig med ätandet.... Missat många mellanmål & ätit en del dåliga också! Det är svårt när man är "ute på vift" hela dagarna. Vad som är positivt är att det verkar funka att äta det mesta. Vi har ätit mycket "ute", både till lunch & middag & då har jag oftast valt något med kyckling. Har druckit några glas vin också, utan problem.

Förresten, jag kom i skidbyxorna men det var med nöd & näppe. Nästa gång jag är i fjällen SKA jag vara bra mycket lättare, så det så! Har ju inte kunnat väga mig här, men med tanke på vad jag har ätit så lär jag ju inte gått ner i vikt under den här veckan. Ska nu kolla lite på Tv & sen lägga mig. God natt !

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som ni har haft det bra på skidresan? Måste fråga. Hur mycket får du i dig när du äter??Jag e livrädd att äta för mycket så jag äter inte alls mycket, dock vet jag att det är för lite istället.. Men sedan känner jag mig alltid stressad vid måltider o då säger det stopp för det.. Lite jobbigt! Kramar

2009-03-13 @ 16:24:53
URL: http://theicewomen.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu tävling till östeuropa va med å tävla och vinn..

lite senare idag lägger jag ut bilder på vår resa ifrån euro disney som vi kom hem ifrån igår



kram

2009-03-13 @ 16:29:58
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lotusblomman

Jennie,jag äter lite olika stora portioner.Jag tycker också att det är svårt att veta hur mycket man ska äta & jag känner mig inte direkt mätt utan mer att det tar "stopp".Svårt att förklara.Men jag tror också att du hellre ska äta för mycket än för lite,faktiskt!För tillfället tycker jag också att det är lite jobbigt att äta,inget är speciellt gott.

Kram,Lotusblomman

2009-03-15 @ 18:53:53
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0