Sol & bad

Har ju inte uppdaterat sen i lördags em. Då var vi ute & åt på restaurang på kvällen & sen var vi uppe hos några kompisar & drack iskall rosévin & satt ute & snackade.

På söndagen tog vi båten ut till "Blå Lagunen" som ligger ute vid Ekerö. Det är ett stenbrott med jättefint klart,blått vatten. På eftermiddagen hade vi kalas för släkten för våran 9-åring. Vi bjöd på grillad korv, jordgubbar & glass & kladdkaka.

Idag har jag & en kompis varit med barnen på stranden hela dagen. Sedan var jag & vaxade mig igen. Efter det grillade vi & drack lite vin. En gammal kompis ringde & vi pratade i över en timme. Ska kolla lite på Tv nu & sen lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0