Jag är usel...

...just nu på att uppdatera bloggen & ber om ursäkt för det. Vet också att det är roligare för er läsare med mycket bilder & sånt men eftersom jag har valt att inte berätta om min operation för någon kan jag just nu inte visa bilder på mig själv.

Igår var en helt underbar dag. Vi badade i Vallentuna på ett bad med utomhuspooler. Det var inte extremt mycket folk heller så det var välddigt skönt. Åkte sedan hem & duschade & åt lite mat. Var sen i Kista Centrum som inte stänger förrän 21.00 med en kompis & shoppade lite. När jag var där var min man & barnen ute på sjön med båten. Så alla var nöjda & glada.

Idag lämnade jag äldsta tjejen på fritids vid 10. Åkte sen & gjorde lite ärenden, efterdet har jag legat i en solsäng på altanen med en tidning & bättrat på solbrännan! Just nu sitter jag & käkar kyckling till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0