Guess who´s back, back in town......

Nu är jag hemma från min Turkiet-resa igen!! Det blev så stressigt innan resan ,med packning & annat, att jag inte hann uppdatera bloggen alls, tyvärr. Jag har haft det jättebra. Lyxigt att åka själv med några tjejkompisar! Vi har solat & badat, förstås! Ätit gott & druckit gott. Shoppat lite & partajat! Jag har rest ganka mycket tidigare, men aldrig till Turkiet. Jag blev glatt överraskad över hur bra det var & hur trevliga turkarna var, faktiskt! Dit kommer jag nog att åka tillbaka till. Som jag skrev tidigare hade jag ju velat väga betydligt mindre nu, men jag struntade i det & hade kul iallfall!

Veckan som kommer nu är lika hektisk som vanligt.... Imorgon bitti skulle jag egentligen skriva mitt sista matte-prov, men jag har åkt på någon sorts magsjuka/matförgiftning, så jag måste skjuta på provet! Dessutom är tydligen dagis stängt, vilket jag hade glömt bort, så barnen får vara hemma med mig. Sedan har jag utvecklingssamtal på dagis för båda tjejerna, öron-koll på ena tjejen, piano-avslutning m.m

Har ju inte vägt mig på nästan två veckor heller & kommer skjuta på det till ordinarie vägdag, alltså till på tisdag, men nu känner jag att jag måste ha gått ner litegrann iallafall!

Nu när jag är dålig i magen har jag jättesvårt att få i mig nåt, så kom gärna med bra tips på vad jag kan äta!

Känner mig inte direkt utvilad efter semestern, tyvärr! Det blev ganska sena kvällar, vi kom nog inte i säng förräns mellan 02.00-04.00 en enda kväll, så ikväll ska jag lägga mig tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0