Fredag,lördag

Igår, fredag var vi & badade hela dagen såklart! Det var ju underbart väder!!  Kom hem vid c:a 16:30 & då duschade vi hela gänget & sen stack vi ut med båten till en restaurang som ligger här i närheten. Där var det fullt ös, liveband som spelade & massor med båtar & folk. Åt Bergstungafilé med färskpotatis & hummersås. Va sen ute med båten & fiskade en stund & sen åkte vi hem. 

Idag har vi haft en "lek-dag" med de andra i våran "förening" här på landet. Vi har spelat fotboll, haft stövelkastning, äggkastning m.m & som avslutning en 5-kampstävling där man bl.a simmar &hoppar från trampolin m.m.
Vädret har varit underbart & det var jättekul! Nu på kvällen har vi ätit Wienerschnitzel med stekt potatis & gröna ärtor, förstås! 

När det gäller maten slarvar jag typ hela tiden. Äter även en del godis, inte mycket men det blir lite varje dag, tyvärr! Äter ju iofs vanlig mat så det är väl ok, men jag missar hela tiden mellanmålen. De dagar vi är på stranden blir det oftast bara en äggmacka & nån kaka. Tänker lite att det får va lite si & så nu när det är semester, så ska jag skärpa mig när vi kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0