Ensam hemma!

I morse när vi vaknade vid 9-tiden åskade det & regnet öste ner. Minsta tjejen tittade ut och sa: men mamma, vi vill ha sol.... och "det ordnade ju faktiskt till sig" väldigt snabbt. Åkte iväg på fm & köpte nya ridbyxor till dottern,  men sen stack vi faktiskt ner till stranden & badade som "vanligt"! Har precis ätit lite pizza & packat lite till barnen. Mannen & tjejerna stack precis iväg till landet nu. Tjejerna blir kvar där med morfar, medans vi går på bröllop imorrn & sen åker vi ut på söndag igen! Så nu är jag ensam hemma tills gubben kommer tillbaka ikväll. Ska först bada & sen måla naglarna bl.a. Måste prova lite grejer & bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0