Bra väder!!

Igår åkte vi in till "stan" på dan eftersom vädret var lite si och så. Vi åt lunch & kollade lite i affärer. Provade ett par jeans "slim-fit" i stlk 44 & det är faktiskt inte så långt borta att jag kan ha den storleken. En kofta jag provade i stlk L var för stor, medium passade bättre!! Det känns nästan lite overkligt att jag kan gå in i vilken affär som helst & hitta kläder..... Dessutom är jag ju modegalen så det här kommer inte att bli billigt...... När jag har gått ner en aning till ska jag köpa mig ett par Cheap Monday jeans. Det är en dröm jag har haft länge!

Idag har vi legat på stranden & solat & badat hela dagen. Inte ett moln har det varit på himlen. Ska snart göra iordning middag, Spagetti Carbonara blir det, idag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhh...det längtar jag efter..att kunna gå in i en affär och köpa kläder som jag kan ha...slippa "tjockis" avd. ;)



Mat längtar jag oxå efter...drömde om Jansson frestelse inatt ;( men snart så....fyra dagar kvar till operation...



ha det gott! kramkram J

2009-07-16 @ 00:17:23
Postat av: Lotusblomman

Du kommer också att kunna göra det snart:-)

Va skönt att det äntligen är din tur nu också! Kämpa på & lycka till!!!



Kram,Lotusblomman

2009-07-16 @ 22:46:29
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Johanna

tack tack..ja snart är det min tur :) kram J

2009-07-17 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0