Är på landet nu

Lördagens bröllop var jättelyckat. Brudgummen är en gammal klasskompis sedan mellanstadiet. Både han & bruden var otroligt vackra, det var god mat & fina tal. Jag själv var också väldigt fin (om man får säga det själv). Jag hade min nya blommiga tunika, som inte var så där larvigt blommig utan lite tuffare. Till det hade jag ett par jättetajta vita trekvartsbyxor & ett par bruna skor med väldigt hög klack!!

Vaknade vid 10-tiden på söndagsmorgonen, och då åt vi först frukost & sen packade vi för fulla muggar. Jag hatar att packa...... Åkte sen ut till landet där barnen redan var med morfar.

Idag fyller äldsta dottern 9 år, så i morse sjöng vi för henne & gav presenter. Åkte sen in till "stan" (Nynäshamn) & åt lunch & handlade. Har grillat nu på kvällen, jättegott!! Ska snart fika & äta glasstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0