Usch, det här är faktiskt jobbigt!!

Har varit i plugget idag och då satt jag mest och tänkte på hur hungrig jag var.
Skyndade mig hem & slängde i mig en Hallon-shake i farten för att sen hämta min dotter & åka till stallet.
På hemvägen från stallet ville hon ha i sig lite "mellis" så då åkte vi till ett fik där jag fick sitta mittemot henne och "dregla" medans hon åt en choklad-kladdkaka och juice. Det var jobbigt, men det gick bra iallafall!

Nu på kvällen valde jag att lägga mig i ett hett  bad för att slippa känna så mycket dofter från resten av familjens middag.
Har ätit en Modifast-soppa & ska nu kolla på Let´s Dance.

De här två veckorna med enbart Modifast känns som ett litet helvete.......

Kommentarer
Postat av: Birgitta Olsson

Hej på dej,kul att du svarade.HOPPAS ATT DET GÅR SKAPLIGT FÖR DEJ.jag har provat att byta ut något mål och jag blir så hungrig.Hur står du ut?vi måste och det går nog,men orkar man jobba och så jag jobbar 50% på Demensboende så jag gruvar mej.Det kanske är bra att göra helt andra saker än familjen när dom äter,men man måste sitta med ochså.Hör av dej så får jag veta hur det går.

2009-01-24 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0