Morotskaka, havrebollar & kladdkaka.....

...har jag stått & bakat nu på kvällen inför dotterns kalas imorgon. Har inte tjuvsmakat något & tänker inte göra det imorrn heller! Måste vara bestämd annars är det lätt att "tappa fokus" !!

Tyvärr verkar lilltjejen inte speciellt pigg så vi får se om det kan bli nåt kalas över huvudtaget?

En annan grej som oroar är att jag INTE får bli sjuk! Nu är det så pass nära & då vill jag inte "snubbla på mållinjen" & bli tvungen att skjuta upp operationen. Håll tummarna för att jag får hålla mig frisk!!

Sitter här med middags-shaken, 11 dagar med Modifast, känns helt otroligt, men jag har inte ätit något annat på hela den här tiden. Känner mig lite stolt att jag klarar det så bra, faktiskt!

Snart är det dags för Let´s Dance & då ska jag njuta av lite tuggummi!!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Olsson

Hej!man bara räknar dagarna detta är min 6 dag med Modifast.Igår kväll skulle jag göra glass tänkte jag,det blev inte så gott tyckte jag ,har du gjort det.Jag tag chokladen och samma mängd vatten .Har du provat detta? ps hoppas att ni kan ha kalas det betyder mycket för barna .Vi hörs Birgitta.

2009-01-31 @ 12:56:01
Postat av: Lotusblomman

Jag har flytit i 12 dgr nu. Det går bra!Tyvärr är två av barnen sjuka så jag blir nervös över att bli smittad. Frös in Vaniljen men tyckte att det blev "sådär"! Kämpa på! Vi hörs!

2009-01-31 @ 13:06:09
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0