LÄSKIGT!

Vaknade i morse (8:30) av att det ringde på dörren. Tyckte det var konstigt & obehagligt då jag inte väntade nåt besök.
Trött som jag var låg jag kvar i sängen & struntade i att gå ner & öppna. Då hörde jag att någon gick runt gaveln på huset & började knacka på våran groventré som vi aldrig använder. Då fattade jag att det iallafall inte var nån vi kände. Efter det gick han tillbaka till ytterdörren igen & plingade på för att sen gå till groventrén, och denna gång drog han även ner handtaget, kände alltså om det gick att öppna!!! Så här höll det på , att han gick emellan dörrarna , i nästan en kvart.

Vid det här laget var jag skiträdd så jag hade ringt min man & stod sen uppe & kikade ner, men kunde bara se två svartklädda ben med bruna kängor. Min man slängde sig i bilen för att komma hem & kolla vem det var & ringde även polisen då det har varit en hel del inbrott häromkring.

Men sen blev det bara tyst & han försvann & jag såg inte vart!??

Min man kom & även polisen, som körde runt i området för att kolla lite, men dom såg ingen "misstänkt".....

Usch, det här tycker jag var obehagligt men det finns säkert någon bra förklaring till det här, fast just nu är det ju inget kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy så läskigt! Det är sånt man är som mest rädd för... ibland i alla fall. Tur att han stack!

//Hanna

2009-01-29 @ 13:52:09
URL: http://metrobloggen.se/hannasviktkamp
Postat av: Lotusblomman

Usch ja, jag va skiträdd!

2009-01-29 @ 15:21:18
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0