Glömmer bort att äta

Dom senaste dagarna har jag ofta glömt bort att det är dags att äta lunch. Hunger & sug har liksom försvunnit.
Sitter nu med lunch-shaken fast klockan är 15.30!!

Har ju ätit Modifast i 10 dagar nu & senast jag vägde mig hade jag gått ner 3,3 kg. Funderar på om jag ändå ska unna mig en "vanlig" middag på måndag (dan innan op) bara för att ha lite "mys" med familjen!? Har ju inte suttit och ätit med dom på en och en halv vecka!
Om min lever har förminskats lite efter det här "flytet" så kan den väl knappast öka i storlek på en dag efter en middag?
Jag tror ju inte det, men jag har inte bestämt mig ännu, jag får se!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tror knappast din lever dör av att du tuggar mat en gång :-) Men tänk lite på dina tarmar? Ingen mat på många dagar och sen massor med gott Kan bli lite jobbigt på op och tiden efteråt. Funderar på att ta min festmiddag några dagar innan, om det blir nån :-)

2009-02-01 @ 19:05:01
URL: http://alexandrasliv.nyfotat.se
Postat av: Lotusblomman

Jag har ännu inte bestämt om jag ska äta eller inte. Men om jag gör det, så handlar det inte om att jag ska vräka i mig godsaker, utan bara äta en liten vanlig middag! Din idé är både bra & dålig, för om man äter är det svårare att gå tillbaka till att "flyta". I mitt fall är det "det sista" jag gör innan op. i såna fall!

2009-02-01 @ 20:50:40
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Alexandra

Jag flyter inte alls, är laktosinterolerant. Så jag fick äran att slippa pulver dessa 4 veckor och istället äta 800 kalorier om dagen. Svårt, men tror knappast det är lättare att leva på pulver i fyra veckor.

Det jag menade var nog att vad du än stoppar i tarmarna nu kommer dom att bli "upprörda" och upprörda tarmar tillsammans med op låter inte som nån höjdare.

Du måste berätta sen vad för smaskigt du fick att äta!! Har drömt om man i natt hemska hjärna

Lycka till med open!



2009-02-02 @ 13:35:23
URL: http://alexandrasliv.nyfotat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0