Tisdag = vägdag

Idag är det tisdag & det betyder vägning & mätning! Precis två veckor har gått sen operationen, och så "flöt" jag ju två veckor innan också, därav datumet 20/1 ! Känner mig faktiskt lite lättare & har även fått "hoppa in" två hål på skärpet.
Jag har ju mycket att ta av, så det syns nog inte så mycket än, tyvärr! Lite, kanske!! Har fortfarande ett kraftigt lock för örat och inatt vaknade jag flera gånger av att det rann från örat. Ungefär som att det sipprar lite vatten. Fick ju penicillin igår som man bara äter i fem dagar, så jag räknar med att friskna till ganska snart.

Här kommer dagens siffror:


 


Mått & vikt
                        20/1         17/2          
Vikt kg           119,4       111,2      -8,2 kg
"Midja"           115          110         -5 cm
Mage/navel   136          129         -7 cm
Bröst              127          122         -5 cm
Överarm          35            35           0 cm
Lår                    77            75         -2 cm
Vad                   47            46         -1 cm
Hals                 42            40          -2 cm
Stuss              130         125         -5 cm
                                                        -27 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0