Taco-soppa

Efter att ha sprungit lite på stan på förmiddagen blev jag faktiskt ganska trött. Det är ju trots allt bara en vecka sen jag gjorde en stor mag-operation, så det är ju inte så konstigt. Passade på att vila lite innan resten av familjen kom hem. Dom skulle äta tacos, så då gjorde jag en Taco-soppa till mig. Kokade morötter & lök i buljong, i med taco-köttfärs & sen körde jag det i blendern. Fick spä ut med mer buljong sen, men det smakade helt ok. Tyvärr fick jag stressa i mig soppan för att jag skulle iväg på ett möte redan kl.18 . Jag var lite orolig för, om det skulle komma någon reaktion på det (att jag ätit för fort,alltså) under mötet, men det hände ingenting som tur var. Ikväll ska jag lägga mig tidigt & bara läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0