Soligt & härligt!

Var i plugget på förmiddagen & sen hos doktorn & "tömde" örat igen!! Han såg en lite förbättring i örat, men det är inget jag känner av än iallfall! Får  fortfarande byta "blöta tussar" ett par ggr varje natt & jag hör i princip ingenting på det högra örat pga av locket. Han tror att det blev så här för mig, för att jag har nedsatt immunförsvar efter operationen. Nu äter jag ju penicillin igen & jag misstänker att det är av dom jag får lite ont i magen varje dag!?

Åt ärtsoppa till lunch & åkte sen med en kompis, hennes barn & min äldsta tjej till en lekpark. Barnen "lajjade" & drack varm choklad & åt mackor. Vi drack en varsin latte. Solen sken & det var jättehärligt!! Hämtade sen "de små" från dagis & åkte hem till oss allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0