Osocial?

Eftersom jag sen den 20 januari inte har ätit vanlig mat har jag märkt att mitt "sociala" liv har blivit väldigt annorlunda! Jag vet inte hur många kompisar jag har sagt nej till att träffa bara för den sakens skull!? Det är jätteofta när man pratar med kompisar & ska bestämma om att ses, att det ska ske under en lunch, middag eller fika. Alltså jag träffar ju folk och så men det blir ju inte det här att : ska vi ses & äta lunch idag? Eller häromdan ville några kompisar att vi skulle ut och käka middag. Jag kan ju inte äta en vanlig middag på ytterligare 5 veckor!!! Till saken hör ju också att jag inte berättat för någon om min operation, såklart! Men jag känner inte för att göra det just nu. Det kommer bli så mycket frågor, folk kommer undra hur mycket jag har gått ner, dom kommer titta på mig för att kanske se nån skillnad, dom kommer prata om mig med varandra............ Har inte lust & ork till det just nu, kanske sen, jag får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0