Öroninflammation??

Usch, när jag vaknade i morse hade jag ett jättelock för ena örat & så kom det även lite vätska därifrån !!
Har lite ont & hör i princip ingenting på det örat. Jag undrar om det kan vara öroninflammation?? Jag ska iväg till frissan nu på förmiddagen, men om det inte släpper & blir bättre får jag väl gå till doktorn. Så jobbigt, är det inte det ena så är det det andra. Min dotter som vi trodde klarade sig från streptokocker åkte iallafall på det i fredags, så hon käkar penicillin.
Nu har alla tre tjejer haft det & jag bara hoppas att det inte ska gå "ett varv" till!!! Undrar förresten om det har något med mitt öra att göra??? Alltså, om jag också har streptokocker? Men det sätter sig väl på halsen?  Jag får nog kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0