Ny våg!

Vägdags idag! Hoppade glatt upp på vågen för att kolla hur mycket jag gått ner, men det visar sig att det inte var mycket alls!! Dagen innan op.köpte jag en ny våg, där jag vägde 2 kg mer än på den gamla??? Även när jag vägde in mig på sjukhustet visade den 2 kg mer än min hemma. Har nu vägt mig på både den gamla & nya & kommit fram till att jag justerar startvikten, så jag i fortsättningen kan använda den nya vågen. Vilka problem man kan ha va?
Så då ser siffrorna ut som följer:





Mått & vikt
                        20/1         10/2          
Vikt kg           119,4       113         -6,4 kg
"Midja"           115          110         -5 cm
Mage/navel   136          130         -6 cm
Bröst              127          124         -3 cm
Överarm          35            35           0 cm
Lår                    77            75         -2 cm
Vad                   47            46         -1 cm
Hals                 42            40          -2 cm
Stuss              130         127         -3 cm
                                                        -22 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0