Mår så bra nu!

Har varit & småhandlat lite Alla hjärtans dag-presenter till familjen. Till mig själv köpte jag 50 tulpaner & ett nagellack från Lóreal med nån sorts magnet, som gör att det blir mönster i lacket på nageln. Återkommer med hur resultatet blev så småningom. Efter det var jag hemma hos min vännina & fikade & snackade. Har hämtat barnen & nu blir det "fredagsmys" !! Dvs jag tänder massa ljus överallt, resten av familjen äter nåt gott medans jag sörplar på soppa & så tittar vi på Let´s Dance m.m. Det känns jättebra idag. "Tomheten" i magen har nästan försvunnit. Känner att nu kommer det nog bara bli bätttre & bättre!!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej..vad skönt för dig att det känns bättre :) ha en supermysig kväll med familjen..// J

2009-02-13 @ 21:00:06
Postat av: Birgitta OlssonBirgitta Olsson

Hej på dej!igårkväll kom jag hem från Ersta,Tuff resa hem 25 mil,ändå åkte jag bil det var ju meningen att jag skulle åka tåg,men läk tyckte att det var bättre med bil eftersom jag inte mådde så bra efter open det var den 10 och jag åkte hem den 13 .Det är skönt att vara hemma fast man är väldigt matt,och ont och illamående.Känner igen det du skrev att det är svårt att få i sej det man ska.Det tar emot med varma soppor ännu.Hoppas det blir bättre.Ha det bra från Birgitta.

2009-02-14 @ 11:54:30
Postat av: Lotusblomman

Tack, Johanna! Du med! Har du fått nåt datum, förresten?

2009-02-14 @ 15:44:29
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Lotusblomman

Grattis till op.Birgitta! Skönt att det är gjort iallafall, men det är ingen dans på rosor så här i början!! Kämpa på, så hörs vi!

2009-02-14 @ 15:46:14
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Johanna

hej på dig..nej jag har inte fått nått datum, men vet att det blir nångång i slutet av April eller början av Maj. Jag träffade dietisten i fredags...så det kommer bli spännande att se hur det kommer att bli..förstår att det kommer vara kämpigt i början men jag hoppas det är värt det...måste gå ner i vikt för min skull och för mina barns skull..för dem ska väl få ha sin mamma ett bra tag till vid livet :) // J

2009-02-15 @ 10:03:21
Postat av: Lotusblomman

Det kommer gå jättebra för dig,Johanna! Jag ska följa dig sen när det är din tur!

2009-02-15 @ 13:10:55
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: johanna

tack :) jag hoppas det med..nu kommer jag nog inte ha en blogg som du kan följa men...man vet aldrig.. // J

2009-02-15 @ 14:57:34
Postat av: Lotusblomman

Näe, inte behöver alla ha en blogg inte. Men du kan ju lämna ett meddelende till mig då & då om du har lust sen.Det är alltid spännande & se hur det funkar för andra.

2009-02-15 @ 19:08:45
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Anonym

absolut! ska jag lämna meddelande till dig..kan vara kul att ha någon att dela sina tankar med..

nu ska jag gå och sova..godnatt och vi hörs .. :)

2009-02-15 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0