Lördag morgon!

Igår kväll var min man på båtmässa med efterföljande middag med några kompisar, så jag var hemma själv med mina tre prinsessor. Till middag åt jag en mini-avocado, lite räkor & några matskedar kycklingkött. De små la sig tidigt som vanligt, redan 19.30 & jag & min äldsta tjej bänkade oss framför Tv:n .Zappade lite mellan Let´s Dance & Så ska det låta.
Såg lite på "Skavlan" & Samantha , la oss sen & jag läste lite & sov sen.

Inatt vaknade jag vid 04.00 & kunde inte somna om förrän c:a 05.30. Det var inte kul, då jag vaknade sen 06.15 av att min lilltjej var på väg ner för trappan. Det var min tur att gå upp  med barnen idag så det var inte så mycket att välja på.

Har hunnit med en hel del redan, faktiskt! Tvättat en maskin, fixat räkningar, ätit frukost & skickat lite mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0