Känns lite bättre nu!

Idag känns det lite bättre, faktiskt ! Får inte lika ont längre när jag äter. Däremot så blir jag hela tiden illamående när jag tänker på vad jag ska äta. Både fil, nyponsoppa, jordgubbs-soppa, hummersoppa, köttsoppa, sparris-soppa eller svamp-soppa gör att jag nästan får kväljningar när jag tänker på det. Skitjobbigt! Måste ut och kolla i affärn imorrn, om det finns något som jag kanske gillar bättre. Magen har blivit lite mindre nu, efter att ha varit hård & uppsvälld av de gaser dom sprutar in när dom opererar. Har inte vägt mig än, det ska jag göra på tisdag.

Vi har haft kalas här hemma idag för lill-tjejen. Var ju tvungna att ställa in förra veckan då hon blev sjuk. Det gick jättebra allting, förutom att jag inte har ätit & druckit dom mål jag ska idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0