Har det jobbigt!

Som ni vet är jag ju hemma igen, men jag orkar inte blogga så mycket för tillfället! Det känns lite jobbigt just nu, mycket att tänka på! Har lite ont & känner mig lite illamående mest hela tiden. Är väldigt trött. Lite svårt att äta & att "hinna" äta framförallt.....
Nu ska man ju äta varannan timme & eftersom varje mål tar ganska lång tid så är det nästan dags för nästa mål precis när man är klar!! Tack också för mail & gratulationer, jag återkommer med uppdateringar & förhoppningsvis framsteg när det känns lite bättre!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hej...hoppas du snart mår bättre... ha det gott...skickar en styrkekram till dig //J

2009-02-07 @ 13:05:06
Postat av: Lotusblomman

TACK! Idag känns det mycket bättre!

























2009-02-09 @ 15:15:23
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0