Fryser?

Stack iväg till stallet & red med min dotter på eftermiddagen. Det är så härligt & avkopplande där bland hästarna, ser fram emot att  jag också så småningom  kan börja rida igen!!!  Åt fisk med potatismos till middag igen, och till "kvällsmål" blev det en smoothie med bär i.

Har märkt att jag fryser mer nu, än jag gjort tidigare!? Är tvungen att sitta med filt i Tv-soffan, och till saken hör att vi alltid har det varmt hemma. Vad det beror på vet jag inte, men kanske är det pga av viktnedgången? Har ju inte direkt rasat i vikt, men jag har läst om andra som också blivit frusna av sig efter op.

Kommentarer
Postat av: johanna

mysigt med hästar...när jag var lättare så red jag på ridskola...hmm det var ju ett tag sen men iaf jag fundrar på att börja igen om jag vågar :) skulle vara kul om min dotter fasta för ridning och hästar men hon fyller 5 nu i vår och än så länge verkar hästar inte locka..det är mera prinsar och prinessor som gäller :) ha det gott! // J

2009-02-26 @ 19:43:06
Postat av: Lotusblomman

Jag kommer definitivt börja rida igen,när jag blivit smalare.Det är en av mina stora drömmar....Det är ju bra motion också!

2009-02-27 @ 16:38:50
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0