Frissan & doktorn

Åkte iväg till frissan på förmiddagen som planerat. Hade jätteont i örat men det funkade!! Klippte mig & färgade håret.
Att gå till frissan gillar jag. Man sitter & "skvallrar" lite, fikar & bläddrar i tidningar. Härligt! Efter det bar det av till doktorn.
Det visade sig att jag hade spräckt trumhinna & massa vätska, så ja det var alltså öroninflammation. Han sa att det var streptokockern som "satt sig" på örat!!! Hämtade först ut penicillin & sen hämtade jag barnen. Trots att jag hade med mig både soppa & smoothie till stan blev det lite upp & ner med "maten" idag. Kom upp rätt sent i morse också, så minst ett mellanmål har missats. Har precis ätit Broccoli-soppa från igår, men som tidigare fick jag lite "avsmak" för den, trots att jag tyckte den va jättegod igår!!! Hoppas att det där kommer gå bort!!

Kommentarer
Postat av: Gisse

Heeej!

Måste bara säga att du har en väldigt bra och fin blogg.Själv ska jag opereras den 30 mars på Ersta sjukhus och känner igen många av dina tankar,funderingar och drömmar...

Fina kläder,RIDA...sålde min häst för två år sedan och lääängtar så mycket efter att börja igen...måste bara gå ner lite i vikt först. KRAM Gisse(viktdropp)

2009-02-16 @ 23:00:34
Postat av: Lotusblomman

Tack, va kul att du gillar bloggen.Det kommer säkert att gå jättebra för dig!Föroppningsvis kommer vi snart kunna infria våra drömmar, både du & jag!!



Kram, Lotusblomman

2009-02-17 @ 10:43:33
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0