Fredag & AC/DC

Stack iväg till skolan tidigt imorse. Har inte ens öppnat böckerna på fler veckor, så jag kände att jag måste dit för att inte halka efter alltför mycket. Ska ju ha prov snart också! Åt fil till frukost som vanligt & tog sen med mig nyponsoppa som mellis. Åkte sen till doktorn så han fick kolla mitt öra m.m. Penicillinet hade verkat, men jag hade massa vätska "m.m" i örat som han fick "suga" ut. Det gjorde skitont!! Ska tillbaka på måndag då han sa att det är stor risk att vi måste "tömma" en gång till....

Efter det åkte jag och köpte två jättefina orkideér med silverkrukor till. Ett fång tulpaner hängde också med hem. Jag tycker det är så härligt med färska blommor, så jag köper alltid hem lite till helgen. Kom inte hem förrän nyligen så det blev lite "fel" med lunch & mellis. Hade inget annat klart så jag åt lite soppa, men mådde genast illa! Tog ett löskokt ägg som jag mosade med lite kaviar, men jag behöver nog nåt mer att stoppa i magen!

Ikväll ska jag & min man gå på konsert. AC/DC i Globen. Det känns så nostalgiskt, det var ju typ 100 år sen jag lyssnade på dom. Men jag tycker dom håller fortfarande.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh ska ni gå på AC/DC...då blir min man avdundsjuk, hoppas konserten var bra..kramkram J

2009-02-20 @ 22:09:17
Postat av: Hanna

Hej tråkigt med öroninflammation, men det går nog över snart.. Lycka till med vikten.. Är där med fast opad ett par mån före dig ;) Kram Hanna

2009-02-21 @ 09:16:16
URL: http://wondersparkle.blogg.se/
Postat av: Lotusblomman

J,din man missade faktiskt nåt,konserten var sjukt bra!! Kram,Lotusblomman

2009-02-21 @ 09:49:33
URL: http://www.lotusblommansvikt.se
Postat av: Lotusblomman

Tack Hanna!Jag var inne på din blogg & kollade lite.Ett stort Grattis till ett fantastiskt jobb med vikten!Du är ju redan jättefin!Vad fort det verkar ha gått!? Kram,Lotusblomman

2009-02-21 @ 09:58:55
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0