Badat!

Var först hos tandläkaren med min yngsta tjej, det gick jättebra. Hon tyckte att det var kul & att tandläkaren var snäll. Efter det var det min tur att åka till doktorn med örat igen. Tydligen har jag fått ytterligare infektion, så han skulle göra en odling för att se vilken bakterie jag har så att jag får rätt penicillin. Sedan fick han "tömma" örat igen, det gjorde riktigt ont igen!!!
Han sa att jag  måste gå dit varannan dag & "tömma", skitjobbigt!! Verkar vara en never ending story det här!!

Till Ikea stack vi & kollade en snabbis. Ska göra om lite i den yngstas rum så jag "rekade" lite. På eftermiddagen åkte jag & min stora tjej till stallet & hon red. Åt rödspätta med potatismos & äggsås till middag, väldigt gott! Och sen kom det som jag har längtat så länge efter.......jag tog ett lååångt hett bad !!!! Låg i sängen & kollade på Simon & Thomas. Funderar nu faktiskt på att krypa ner igen & ligga där & slötitta lite på TV.


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken otur du har med ditt öra..hoppas det snart är bättre..IKEA är alltid kul..man får alltid med sig nått hem oxå om inte annat värmeljus :) ha det gott! kramkram J

2009-02-24 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0