Allvarligt talat.....

.......igår va jag på en av de bästa konserterna jag nånsin varit på!!!! Vilket drag, det var helt fantastiskt!!! Jag säger bara:
AC/DC!!!!!!!!! Dom var mina stora idoler för sisådär 20 år sen. Tyckte att det kan ju va kul att gå och kolla, och blev glatt överraskad över hur 50-60-åriga gubbar kan vara så fantastiska, att dom orkar, där ligger man i lä kan jag lova.

När vi gör såna här grejer ihop jag & min man brukar vi också gå ut & käka & dricka nåt gott, men det funkar ju inte riktigt nu. Vi åt istället hemma innan konserten. Ugnsbakad lax med spenat & parmesan. Jag mixade det & åt potatismos till & det var det godaste jag ätit på väldigt länge. När vi sen var i Globen tog min man en öl & åt jordnötter medans jag sörplade på en kaffe, inte lika kul, men ska man bli fin får man lida pin!!!! Det kommer ju bli bättre & bättre när jag väl får äta vanlig mat, men just den här sociala biten är lite kämpig, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0