Otroligt vad....

....dagarna och veckorna bara försvinner!! Jag undrar var den här veckan har tagit vägen?? Det är mycket med jobbet nu. Det känns lite mycket att jobba heltid + att gå på utbildningar nu när det är jultider med allt vad det innebär, med uppvisningar, avslutningar, bakande, luciatåg, julspel, julklappsinköp o.s.v. Appropå julklappar så har jag inga ideér what so ever på vad jag ska köpa, varken till mina egna barn eller några andra.... Kom gärna med förslag på klappar till åldrarna: 1,4,6,7,8,9 & 11 år ;-)

Nu är det torsdag kväll & jag har jobbat sent idag. Igår hade vi svägerskan med familj här på fika & glögg.
Vi planerade lite inför resan till fjällen över jul. Det ska verkligen bli så skönt att komma iväg. Imorgon ska min man åka på kryssning & jag & barnen ska på julkonsert. På lördagen är det gympauppvisning, kalas & simning.... Det är ingen rast & vila här inte!! På söndag har jag planerat att baka pepparkakor & lussebröd. Så får det bli, god natt!!

Förresten vägde jag mig i tisdags, men tog inga mått. Vågen stannade på 80,1 kg, alltså -0,9 kg!! Mitt nästa mål är att komma under 80. Tänk vilken känsla när siffrorna börjar med en 7:a.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0