Nu var det länge sen...

...jag uppdaterade bloggen! Har inte hunnit med helt enkelt!! Jag klarade iallfall provet som jag skrev torsdagen den 17/12. Så himla skönt, nu slipper jag plugga mer på ett tag. Söndagen innan jul åkte vi upp till Sälen. Vi firade jul där med en annan familj. Vi har åkt skidor & haft det mysigt på kvällarna. En av mina drömmar har uppfyllts: jag behöver inte längre vara rädd för att ramla i backen & inte kunna ta mig upp själv igen!! Jag klarar nämligen det nu, när jag inte är fet längre, helt underbart!!  Kom hem ikväll vid 18-tiden. Har packat upp & tvättat en maskin, och tagit ett varmt, härligt bad förstås. Nu ska jag gå & lägga mig för imorrn är det jobb igen! Vägning får det bli på tisdag igen, & med tanke på vad jag har stoppat i mig under julen så har jag knappast gått ner något, jag får nog vara glad om jag inte gått upp nåt, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0